Vaasan Pro ry

JÄSENHANKINTA SYKSY 2019

ke 13. marraskuuta 2019 18.22.00

JÄSENHANKINTA KANNATTAA

Muistathan, että Vaasan Pro palkitsee yhdistykselle uuden jäsenen hankkineen henkilön 40 euron S-ryhmän lahjakortilla. Lisäksi yhdistyksellä on 31.12.2019 saakka voimassa jäsenhankintakampanja, jossa jäsenhankkijoiden kesken arvomme 2 hengen brunssilahjakortin Baccukseen. Kampanjaan osallistuvat automaattisesti 1.4.-31.12.2019 välisenä aikana yhdistykselle jäseniä hankkineet henkilöt edellyttäen, että he ovat ilmoittaneet hankkimansa jäsenen nimen sähköpostiimme.

Yllä mainittujen paikallisyhdistyksen etujen lisäksi myös liitto palkitsee jäsenhankkijan 40 euron arvoisella lahjakortilla (S- tai K-ryhmä valinnan mukaan). Uuden jäsenen hankkimisesta on sinulle siis todellista hyötyä eikä se ole lainkaan vaikeaa seuraavan muistilistan avulla:

1. JÄSENEKSI LIITTYMINEN
Helpoin tapa liittyä jäseneksi on täyttää hakemus osoitteessa: https://www.proliitto.fi/pron-jasenyys/liity-jaseneksi

2. PERINTÄSOPIMUS
Varmista, että uusi jäsen täyttää myös perintäsopimuksen. Perintäsopimus toimitetaan palkanlaskijalle ellei jäsen halua maksaa jäsenmaksuaan itse.

3. JÄSENHANKINNASTA ILMOITTAMINEN YHDISTYKSEEN
Muistathan ilmoittaa uudesta jäsenestä meille sähköpostilla yhdistyksen osoitteeseen info@vaasanpro.fi. Näin osallistut 2 hengen brunssilahjakortin
arvontaan sekä saat 40 euron S-ryhmän lahjakortin kun uusi jäsen on maksanut jäsenyyttä yhdistykselle 6 kuukautta.

4. JÄSENHANKINNASTA ILMOITTAMINEN LIITTOON
Myös Ammattiliitto Pro palkitsee sinut 40 euron lahjakortilla uudesta jäsenestä. Voit valita joko S- tai K-ryhmän lahjakortin.

Ystävällisin terveisin,

VAASAN PRO ry