Vaasan Pro ry

Yhdistyksemme jäsenenä olet oikeutettu seuraaviin alennuksiin:

Teatterit:

-10 euroa Vaasan kaupunginteatterin ja Wasa Teaterin näytöksistä

Etu on henkilökohtainen ja allekirjoitus yhdistykselle tulevaan laskutuslomakkeeseen tulee kirjoittaa henkilökohtaisesti. AINA tulee esittää myös jäsenkortti lippuja lunastaessa. Etu ei ole voimassa ryhmävarauksissa. Alennus koskee myös vierailuesityksiä ja sunnuntaikonsertteja.HUOM! Etua voit käyttää vain kerran näytöstä kohden.

****************************************************************

Uimahallit Isokyrö, Laihia, Vaasa:

-50 % alennus uimahallikäynneistä.

Alennukset saat jäsenkorttia näyttämällä.

Kuvaustarjous:

Seppälän Valokuvaamo

os. Kauppapuistikko 37, 65100 Vaasa. Ammattilaisen ottama digikuva hintaan 25 euroa (norm. 36 euroa). Passikuva, joka sisältää myös 6 paperikuvaa, hintaan 12 euroa.  Avoinna: ma-pe 9-17, la 9-13, muina aikoina sop. mukaan. Valokuvaus jäsenille toimii ajanvarauksella ja jäsenkorttia näyttämällä. Puh. 0400 362 683,  seppalan.valokuvaamo@netikka.fi

Tarjoukset voimassa toistaiseksi.

Katso myös ajankohtaiset/vaihtuvat edut täältä>>

Tutustu myös Ammattiliitto Pron alennuksiin täältä>>

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
HUOM! JÄSENALENNUKSET EIVÄT KOSKE PRO SENIOREIHIN SIIRTYNEITÄ ELÄKELÄISIÄ VAIKKA HEILLÄ OLISI VIELÄ KÄYTÖSSÄ YHDISTYKSEMME JÄSENKORTTI. MIKÄLI KORTTIA KÄYTETÄÄN VÄÄRIN LASKUTAMME SAADUN ALENNUKSEN + 5 EURON TOIMISTOMAKSUN JÄLKIKÄTEEN.