Vaasan Pro ry

Yhdistyksemme jäsenenä olet oikeutettu seuraaviin alennuksiin:

Kulttuuri:

-10 euroa Vaasan kaupunginteatterin ja Wasa Teaterin näytöksistä

Vaasan kaupunginteatterin alennus on 10€/näytös/jäsen. Jatkossa jäsen lähettää ostetusta lipusta ja kuitista kuvan, sekä tilinumeron sähköpostiin info@vaasanpro.fi, josta näkyy, että se on maksettu käteisellä /kortilla EI esim. ePassilla tai muilla tyky-maksuvälineillä. Maksut ostetuista lipuista suoritetaan 4 kertaa vuodessa 3 kk välein.
WasaTeaterin 10€:n alennuksen saat esittämällä jäsenkorttisi lippukassalla.

Museokortti

Vaasan Pro ry tarjoaa uutena etuna yhden museokortin jäsenilleen niin että sinulle jää maksettavaksi 50€. Kun lähetät museokortista kuitin yhdistyksen sähköpostiin niin yhdistys maksaa sinulle erotuksen takaisin. Lähetettyjä kuittien erotuksia maksetaan tarkistuksen jälkeen noin kolmen kuukauden välein.

****************************************************************

Uimahallit Isokyrö, Laihia, Vaasa:

-50 % alennus uimahallikäynneistä.

Alennukset saat jäsenkorttia näyttämällä.

Vaasan Tennis Center alennus

Jos menet harrastamaan Vaasan Tennis Centerille heidän tarjoamiaan lajeja, niin Tennis Centeristä saat kerta-alennuksen 4€ kun näytät liiton jäsenkortin kassalla ja he kuittaavat nimesi ja jäsennumerosi.

Tämä alennusetu on voimassa kerran viikossa / jäsen.

Seppälän Valokuvaamo

os. Kauppapuistikko 37, 65100 Vaasa. Ammattilaisen ottama matrikkelikuva 49€ (normaalihinta 59€). Passikuva, joka sisältää myös 6 paperikuvaa, hintaan 17 euroa (normaalihinta 19.90 euroa). Avoinna: ma-pe 9-17, la 9-13, muina aikoina sop. mukaan. Valokuvaus jäsenille toimii ajanvarauksella ja jäsenkorttia näyttämällä. Puh. 0400 362 683,  vaasa@seppalanvalokuvaamo.fi

Hyvinvointi

Naisten hyvinvointikeskus LadyLine Ritz

Vaasan pro jäsenet ovat oikeutettuja ilmaiseen liitymismaksuun -29,90€, liittyessään LadyLine Ritzin jäseneksi.

Muistathan näyttää jäsenkorttiasi liittyessäsi!

Tarjoukset voimassa toistaiseksi.

Katso myös ajankohtaiset/vaihtuvat edut täältä>>

Tutustu myös Ammattiliitto Pron alennuksiin täältä>>

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
HUOM! JÄSENALENNUKSET EIVÄT KOSKE PRO SENIOREIHIN SIIRTYNEITÄ ELÄKELÄISIÄ VAIKKA HEILLÄ OLISI VIELÄ KÄYTÖSSÄ YHDISTYKSEMME JÄSENKORTTI. MIKÄLI KORTTIA KÄYTETÄÄN VÄÄRIN LASKUTAMME SAADUN ALENNUKSEN + 5 EURON TOIMISTOMAKSUN JÄLKIKÄTEEN.